FAQ

Meest gestelde vragen

1. Zijn alle items van echte onderdelen?
2.Leveren jullie ook maatwerk en/of special wensen?
3. Ik heb zelf onderdelen, kan ik die aanleveren?
4. Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?

5. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
6. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
7. Kan ik mijn bestelling graag ophalen?
8. Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling in huis heb?
9. Wie bezorgt mijn pakket?
10. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
11. Verzenden jullie ook naar het buitenland? 
12. Op welke manieren kan ik betalen?
13. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
14. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
15. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
16. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
 

Producten

1. Zijn alle items van echte onderdelen?
Ja, alles is gemaakt van echte, originele (auto) onderdelen, geen replica’s of plastic rommel.

2.Leveren jullie ook maatwerk en/of special wensen?
Natuurlijk, samen bespreken we wat jouw ideeën of wensen zijn; ‘kan niet’ bestaat niet.

3. Ik heb zelf onderdelen, kan ik die aanleveren?
Ja, zelf onderdelen aanleveren kan zeker; in overleg maken we daar wat moois van.

4. Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?
Wanneer een product niet op voorraad is, kun je contact met ons opnemen. Wij vertellen je graag meer. De gegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

5. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
Je bent bij ons van harte welkom om te komen kijken in ons atelier, zodat je op je gemak kunt bepalen wat je wil. Maak hiervoor wel een afspraak. De gegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

Bestelling

6. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als je een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Hierin ontvang je een overzicht van je bestelling.

7. Kan ik mijn bestelling graag ophalen?
Uiteraard kun je je bestelling op komen halen. Het is wel belangrijk dat je binnen 5 dagen na je bestelling hiervoor een afspraak maakt. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via e-mail, het contactformulier of telefonisch. Deze gegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

Bezorgen

8. Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om je bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling op het door jou opgegeven adres af te leveren in Nederland. Items die niet op voorraad zijn, hebben een langere levertijd. Dit staat bij het item aangegeven en is een indicatie. Als je de actuele levertijd wil weten, neem dan contact met ons op. Deze gegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

9. Wie bezorgt mijn pakket?
Wij verzenden de meeste objecten (tot 30kg) aangetekend en verzekerd via Post NL. Grote en zware objecten gaan via een transporteur, die op dat moment het meest geschikt is.

Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen. Zodra we je pakket verstuurd hebben, ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.

10. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland na één werkdag aan. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij een van de (directe) buren en bericht de geadresseerde daar vervolgens over.
Indien het pakket ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt PostNL het pakket weer mee. Ook in dit geval zal PostNL daar een bericht over achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorg- dag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal PostNL het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer ook de tweede bezorgpoging niet slaagt, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie en de barcode het pakket vanaf de volgende dag tot drie weken erna afhalen.

Voor objecten, die op een pallet verstuurd worden, adviseren wij een afleveradres waar de hele dag iemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen. Als dit niet mogelijk is, dient u dit tijdens de bestelling aan te geven, de transporteur zal dan telefonisch contact met u opnemen om een afleverafspraak te maken.

11. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Versturen naar het buitenland is geen probleem, kosten hiervoor worden tijdens de check out aangegeven.

Betalen

12. Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt veilig betalen via Paypal, per bank of betalen bij afhalen (betalen met pin mogelijk).

Klachten

13. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Je kunt contact met ons opnemen en wij helpen je zo spoedig mogelijk. Deze gegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

Privacy

14. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Wij respecteren je privacy en geven dan ook geen gegevens door aan derden. Om je privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn. Je ontvangt onze Nieuwsbrief alleen als je je hiervoor hebt aangemeld.

Overig

15. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onderaan deze pagina staan de algemene voorwaarden onder het kopje ‘klantenservice’.

16. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier, per e-mail, of telefonisch contact opnemen.
Deze gegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

 

 

 

Sprachen

Nederlands Nederlands Deutsch Deutsch

Warenkorb

Keine Artikel im Einkaufswagen.
© 2015 - 2020 Paul's Car Art | sitemap | rss | ecommerce software - powered by MyOnlineStore